Vecka 39.

God morgon måndag! Mår ni bra? Hoppas! Jag har haft en jättemysig och fin helg. Äntligen är jag frisk och utvilad. Tror att kroppen bara sa ifrån och tyckte att jag hade stressat för mycket. Men nu kör vi igång igen, fast håller tempot nere något. Här kommer veckans schema!
 
Måndag: Idag skall jag först jobba och sedan på spinning med Niclas efteråt. Sedan skall jag bara vara hemma, äta middag med Dan och titta på TV. Mysigt!
 
Tisdag: Träna pilates efter jobbet.
 
Onsdag: Inget inplanerat än!
 
Torsdag: Träna spinning med Niclas igen, fast en annan spinningvariant. Vi tränar Sprint på måndagar och Activion på torsdagar. Det är första gången jag skall testa activition och den skall vara intensiv. Spännande!
 
Fredag: Jag och Dan skall ha myskväll hemma framför Idol och ta det lugnt.
 
Lördag: På lördag kommer Elin och Andreas hem till oss på middag. Det skall bli jättemysigt! På lördag är det dessutom 1 oktober. Galet, hur gick tiden såhär fort? Det var augusti nyss.
 
Söndag: Vilodag och än så länge inget planerat.
 
En lagom inplanerad vecka. Vad ska ni göra i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0