2 outfits under påskhelgen.

Hej hopp! Här kommer två av mina outfits under påskhelgen.
 
På långfredagen såg jag ut såhär när jag hade en ny vårig skjorta på mig från H&M. Älskar att man kan gå runt på H&M, reka lite och plötsligt köpa en helt perfa skjorta för endast 200 pix. Kvällen spenderades hemma hos Desirée och Micke, mer om det i nästa inlägg!
 
På påskafton åkte jag och Dan hem till mamma och pappa i Lödde för middag med familjen.
 
Då hade jag den här blusen från MQ (märke Dry Lake) som jag fick av Des och Micke i födelsedagspresent. Tack snälla! Påskhelgen har för övrigt varit hur bra som helst, gått lagom fort och varit alldeles lagom inplanerad. Ser ni påskriset förresten? Gjorde det alldeles själv (genom att köpa kvistar och fjädrar var för sig och sätta ihop, men ändå!). Hoppas ni har haft en fin påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0