En söndag med brunch, IKEA och grillning.

I lördags var jag sjuk, men i söndags mådde jag bra igen! Det brukar bli så för mig. Jag är sjuk i 1-2 dagar och sedan mår jag bra igen. Dock blir jag ganska lätt sjuk. Så inte så nice ändå. Nåväl! I söndags gick jag och Dan upp tidigt, satte oss på buss nr 7 och åkte förbi ett soligt Gustav Adolfs torg.
 
Till Svågertorp och IKEA! Vi hade bestämt att äta söndagsbrunch med Sarah och Niclas. Jag åt massvis med pannkakor, så gott ju.
 
Mitt och Dans fina häng! Så traskade vi runt på IKEA, tittade på utemöbler och köpte både saker vi inte behövde och som vi verkligen behövde. 
 
När vi kände oss klara var klockan bara halv ett på eftermiddagen så vi åkte och handlade lite mat och landade sedan hemma hos Sarah och Niclas i Bunkeflo. De hade strålande sol på sin uteplats, så vi hängde där lite.
 
Sedan grillade vi korv, svamp och majskolvar och åt med potatissallad, och avslutade vår vistelse med en härlig promenad i solen. Finfin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0