En veckans-lista.

 
Vad är det roligaste som hänt den här veckan?
Det har inte hänt än, så vet ju faktiskt inte. Men imorgon ska jag på konsert med Thomas Stenström på KB och längtar ihjäl mig. Ska bli så kul!
 
Och det tråkigaste?
Att jag var sjuk tisdag och onsdag. Så trött på att bli sjuk hela tiden? Hoppas det var sista gången nu.
 
Det godaste du ätit i veckan?
Har inte alls haft en bra mat-vecka den här veckan. Men gjorde en ganska god bondomelett utefter Coops recept idag. Det får bli veckans middagstips. Superbilligt och relativt enkelt.
 
Veckans serie?
Har strecktittat på Jane the Virgin på Netflix hela den här veckan. Min kollega Anna tipsade om den och det var en perfekt "ligga hemma sjuk och ha något att titta på"-serie. Sjukt underhållande och rolig!
 
Veckans låt?
Har inte spelat någon specifik låt så mycket den här veckan, men har blivit ganska mycket av Ed Sheerans senaste album.
 
Veckans favoritkläder?
Tja, pga sjuk har jag mest använt pyjamas den här veckan. Annars använder jag sönder mina jeans från Gina för tillfället. Älskar dem och vill ha i fler färger.
 
Veckans bästa inköp?
Ehm, alla ballerinakex jag köpte när jag var sjuk för det var så synd om mig.
 
Veckans sämsta inköp?
Igen, alla ballerinakex jag köpte när jag var sjuk. Så onödigt att äta ett paket om dagen liksom? Haha
 
Om du hade poängsatt den här veckan?
Den får 7 av 10 ändå! Den började uselt men kommer att avslutas sjukt bra! Hoppas jag på i alla fall. Man vet ju faktiskt inte, det är ju bara torsdag idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0