Ett knippe bilder från mina senaste dagar.

I lördags åkte jag, Dan, Carro, Johan, Sarah och Niclas på födelsedagsfest hemma hos Lars och Lina. Temat var "fascinators and bowties", så jag och Sarah klädde upp oss i svarta skjortor och rosa flugor. Kände mig som en blandning mellan en servitör och cirkusdirektör, och det är ju helt okej en lördagkväll kan jag tycka.
 
Lite selfies från kvällen! Jag kommer skriva ett mer utförligt inlägg om festen senare. Tog massvis med bilder såklart.
 
Annars visade Malmö sig från sin bästa sida i helgen. Strålande sol! Hoppas det håller i sig nu.
 
Såg denna på snapchat, tyckte den var genial och tog en printscreen.
 
I söndags kom som sagt Sara och barnen, Neja, Robin och Edvin, Rebbe, Johan och Alvin hem till oss. Vi började med en söndagsfika och gick sedan en långrunda i Västra Hamnen. Mysigt!
 
Och så en bild från imorse när jag precis anlänt till jobbet. Hejhej från trapphuset. Imorgon är det redan onsdag. Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0