Mammas födelsedag och lördagskalas.

I lördags såg jag ut såhär som ni säkert minns och åkte hem till mina föräldrar i Löddeköpinge. Min mamma fyllde 55 och det skulle såklart firas!
 
Jag tog inte så många bilder under kvällen, mest på maten faktiskt. Haha. Det bjöds på plockmat med potatissallad, frukt, skinka, bullar och ost. Så gott och längesedan jag åt.
 
Och till efterrätt tårta, kakor och kaffe.
 
Hela familjen hade samlats förutom lillebror Carl som numera bor i Stockholm och praktiserar. Här står i alla fall kusin Therese, Sös och Simon i köket.
 
Och vi umgicks och kramades med familj, släkt och vänner tills klockan blev ett på natten och det var dags att åka hem till Malmö igen. Grattis igen fina mamma och tack för en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: AngelicaCarlsson

ser ut o haft väldigt roligt, maten ser ju supergod ut! :D

2017-04-25 @ 22:44:53
URL: http://nouw.com/angelicacarlsson
Postat av: M

Tack själva för alla fina saker jag fick! Det var så mysigt att så många kunde komma! Puss på dig! <3

2017-04-26 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0