Påskafton i Löddeköpinge.

I lördags var det påskafton och jag såg ut såhär i ny blus. Klockan 17 hämtade min pappa upp oss eftersom han ändå var i stan, och vi körde hem till dem i Lödde.
 
Mamma hade dukat så fint i påskiga färger.
 
Vi korkade upp några öl och sedan var det dags att äta. 
 
Det absolut godaste av påskmaten. Så gott. Vill nästan äta det igen redan?
 
Vi åt i alla fall mycket och länge. Här har vi Simon och min lillebror Christoffer.
 
Fina Sös.
 
Vi åt efterrätt.
 
Och hade livliga diskussioner om livet tills klockan blev ett på natten och jag och Dan tog sista bussen hem. Tack fina mamma och pappa för en mysig påskafton!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vartifrån är den fantastiska blusen? :)

Svar: Den är från MQ! :) :)
Sofie Strandberg

2017-04-22 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0