Skärtorsdagshäng.

I torsdags var det ju Skärtorsdag och jag slutade redan klockan 15 från jobbet. Jag cyklade hem och började förbereda inför vår middag. Vi brukar ha över några kompisar på Skärtorsdagen för att fira in påsken lite, mysig tradition. Klockan 18 ringde gästerna på dörren.
 
Vi hade knytkalas och alla hade tagit med lite av varje såsom paj, lax, potatisgratäng, ost och kex, ägg, sill, med mera.
 
En himla blandning som det brukar bli på påsken. Gott tycker jag!
 
Carro!
 
Kolla, fint gäng. Dan, Sarah och Niclas.
 
Carro, Johan och jag.
 
Sedan kom Lars och Lina efter att de hade slutat jobba, vi gjorde fruktsallad till efterrätt och pratade om livet.
 
Så hängde vi tills klockan blev tolv och alla var trötta efter veckan. Fint sätt att inviga påsken på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0