Stan är vår trots alla år, och vi är vackrast efter två.

Hej! Här kommer fem nästan likadana bilder på hur jag såg ut i lördagskväll när vi firade min mammas 55-års dag!
 
Så i lördags hade jag först en lite jobbig dag och försökte bota min ångest genom en långpromenad i stan och sedan ett klänningköp. Funkade väl helt okej. Jag vet inte riktigt varför jag är så ledsen för tillfället. Eller, jag vet väl på ett ungefär men liksom inte hur jag skall ta mig ur det förutom att vara öppen om det. Inget särskilt har hänt, utan ibland bara är det så. Just nu försöker jag bara vara så snäll mot mig själv som möjligt. Därav ny klänning. Jag kände mig fab hela kvällen.
 
Klänningen kommer i alla fall från Lindex! Jag har stått i affären sååå många gånger och dragit i den, tänkt för mig själv att snart snart kommer jag och hämtar dig. I lördags var dagen kommen, sagt och gjort.
 
Matchade med Edbladsmycken, donutfrisyr och favoritläppstiftet från Isadora.
 
Och i bakgrunden ligger våra balkongmöbler fortfarande fint förpackade i sina IKEA-kartonger. Inläggets rubrik kommer från Thomas Stenströms låt "Forever young" som jag älskar. Hur lördagens kalas var får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin klänning, passar dig perfekt 😍👌 Massa kärlek till dig 💞

2017-04-24 @ 18:59:51
Postat av: Anonym

Från Sara Wellendorph ⬆️⬆️⬆️ 😂

Svar: Tack fina <3 <3 <3
Sofie Strandberg

2017-04-24 @ 19:00:52
Postat av: M

Du är så fin i den! En sådan klänning hänger kanske snart i min garderob också!! ;-) Puss

2017-04-25 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0