Stockholm <3

Jag satt på kontoret med hörlurar i öronen och spelade hög musik igår eftermiddag när plötsligt hela kontoret stannade upp. Någon började spela nyheterna från aftonbladet högt och folk reste sig från sina skrivbord.
 
Jag vet inte ens vad jag skall säga. Mina tankar går ut till de drabbade och anhöriga. Jag gick igår hem med en klump i magen och vaknade idag med feber. Som att kroppen reagerar och demonteras efter nyheten, för att sedan byggas upp starkare än tidigare. Precis som vårt Sverige måste göra, samla ihop sig och bli starkare.
 
Jag blev så rörd idag när jag såg kronprinsessan Victorias intervju, när en journalist frågade henne "Hur ska vi gå vidare efter det här?" och hon svarade "Tillsammans". <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0