Travel to the end of the rainbow and get a unicorn as my pet.

På insidan av vår ytterdörr har jag satt massvis med lappar och vykort som jag köpt på Lagerhaus. De innehåller små notiser och jag tänkte att vi skulle titta lite närmre på dem. Hejhej från mig i spegeln förresten!
 
Såhär ser det alltså ut i vår hall. Det är tänkt som lite pepp innan man går ut och startar sin dag.
 
Den stora lappen var den första jag köpte när vi flyttade hit och är ganska självklar tycker jag.
 
En av mina favoriter är det blå kortet. Färgen är så fin. Dessutom tycker jag att det är en bra påminnelse om att man gärna får vara "konstig" och annorlunda. Livet blir mycket roligare då.
 
Couch, pizza, Netflix, repeat = min dag varje söndag.
 
Köpte denna främst till Dan faktiskt. Dan, kaffe och katterna är ju livet.
 
Och såklart en bucket list med de absolut peppigaste sakerna. Jag tänkte fylla i "Move to New York" längst ner.
 
Så färgglad är vår dörr för tillfället! Gillar det mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0