Vigårda, Sarah och Thomas Stenström.

I fredags mötte jag upp Sarah efter jobbet. Vi gick till Vigårda för att äta lite middag. Jag hade nämligen fått en helkväll av Sarah i födelsedagspresent som innehöll både middag och biljetter till Thomas Stenströms konsert på KB. Här har vi fina Sarah.
 
Och jag, som var superduperpepp.
 
Vi åt Vigårdas bönburgare med sötpotatispommes. Gott!
 
Sedan tog vi bussen ner mot Folkets park och traskade vidare mot KB. Eftersom det var konsert var jag tvungen att checka in min systemkamera och resten av kvällen fick jag därför fotografera med mobilen. Nåväl! Vi hängde i baren lite innan konserten kom igång.
 
Klockan 21 började det och jag och Sarah stod ganska långt fram. Oh, det var så så så bra. Jag skreksjöng med till varenda låt.
 
Här kommer hundra bilder från konserten:
Oh, så bra. Stenström var helt fantastisk. Mina favoritlåtar för tillfället är Allt jag har, Forever young, Eldorado, Luffareblod och såklart klassikern Slå mig hårt i ansiktet. Stort tips! Vid halv tolv var vår kväll slut och vi promenerade hem genom stan. Superbra kväll, tack Sarah för en fin födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för bästa sällskapet! 😘❤️

2017-04-25 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0