Bromölla, kusinhäng och sjöäventyr: Dag 2.

Förra tisdagen vaknade jag och Dan upp till ett strålande väder i Ivetofta hos min kusin Therese och hennes sambo Stefan. Vi åt finfrukost, gjorde oss i ordning och packade en matsäck till ett nytt äventyr!
 
Först ner till Möstadparken för lite sol och bad.
 
Sedan hämtade Stefan båten och så begav vi oss ut på Ivösjön igen. Man måste passa på när det är så fint väder!
 
Suss var också med!
 
Vi åkte ut till Ivö igen, badade, solade och drack cider. När klockan blev fyra åkte vi hem till Tesse och Stefan igen, åt middag och sedan tog jag och Dan tåget hem till Malmö igen. Tack fina kusin för två fantastiska dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Therése

Nuuuu äntligen har jag hittat in här igen!! Bättre sent än aldrig, va? 😉 Tack själva fina ni! Sååå kul o se bilderna o längta lite tillbaka. Det va verkligen såå mysigt! ❤❤❤

Svar: <3<3<3
Sofie Strandberg

2017-11-11 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0