Ett knippe outfitbilder från förra veckan.

Förra veckan tog jag ett par outfitbilder innan jag cyklade till jobbet. Tänkte vi skulle kika på dem!
 
Förra tisdagen såg jag ut såhär! Skjorta från Zara, jeans från Gina och skor från Din Sko. Åt lunch med Sarah och hängde på jobbet, annars hände inte mycket den dagen faktiskt.
 
I onsdags hade jag min favoritskjorta från H&M och ett par kostymbyxor från Lindex. Tycker att det är ganska svårt att klä sig nu. Det är 21 grader varmt men ändå kallt i vinden. Man vet inte om man ska ha höstkläder eller sommarkläder och försöker hitta något där i mitten.
 
I fredags hade jag i alla fall en ny blus från KappAhl! tror den egentligen passar bättre till svarta slacks, men ville så gärna ha de här jeansen och man får ju lyssna på sig själv. Gillar blusen i alla fall! Tror vi komma umgås mycket i höst.
 
 I lördags var jag på babyshower och hade på mig en gammal rosa skjorta från H&M och jeans från Gina. För övrigt vill jag köpa nästan allt som finns på Gina för tillfället. Tycker det mesta är så fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0