Fredagsuppdatering.

Jag hann aldrig förbereda ett ordentligt inlägg igår. Eller hann och hann, jag var så himla trött. Så istället kommer här ett inlägg med lite smått och gott om vad som för tillfället försigår i mitt liv!
 
– Jag är sjukt pepp på att det i fredag! Har varit så trött den här veckan och vet inte varför. Helgen kommer att vara ganska lugn och det ska bli så skönt att vila lite. Ta tag i saker som man annars aldrig tar tag i.
 
– Idag ska jag och Dan hem till Sarah och Niclas och äta kräftor. OH har suktat efter detta ända sedan förra helgen. Haha, jag älskar kräftskivesäsongen och äter det nästan varje helg nu. Omnom.
 
– Annars håller jag för tillfället på att träna till Midnattssloppet som är nästa lördag. Jag tror att jag ska dö varje gång jag är ute och springer. Det är sjukt hur snabbt man vänjer kroppen vid att ligga på soffan och äta popcorn.
 
– Jag drömmer väldigt mycket ledsna drömmar för tillfället. Jag har drömt flera nätter i rad att antingen Dan lämnar mig eller att jag har stora bråk med min familj. Tror att mitt undermedvetna är rädd för att något drastiskt ska hända nu när jag är så lycklig.
 
– Har ni förresten sett höstmodet som kommer in i alla affärer nu? Oh, jag vill ju bara köpa med mig allt hem! Älskar höstfärgerna som går i rött, grönt och brunt.
 
– En av mina närmsta vänner fick barn i veckan. Jag kan fortfarande inte förstå att det lilla barn som har vuxit i hennes mage de närmsta månaderna nu har kommit ut. Och om 30 år kanske hon själv är lärare eller jurist och sedan skaffar egna barn! Är det inte helt galet när man tänker så? Stort grattis Neja och Robin till en fantastisk liten flicka! <3
 
– Vill förresten också säga TACK för alla önskeinlägg ni ber om! Jag har inte glömt bort dem utan planerar för tillfället in när jag ska göra dem. (Måste till exempel uppdatera min sminkväska, sedan kommer ett fint sminkinlägg! :) )
 
Nej men nu håller vi fredag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0