Hatlistan.

 
Okej, det är fredag och då ska man ju inte vara sur. Men tyckte att den här listan var lite rolig, så vi kör den ändå!
 
Obehagligaste jag vet: Att sova med blött hår, när äldre män lägger handen runt ens midja och tror att det är ok bara för att man är en ung tjej, bestick som skär i gnissliga tallrikar.
 
Absolut inte min killtyp: Besserwissers som måste hävda sig och påpeka minsta sak de vet, killar som ska ta himla mycket plats i sociala sammanhang och inte tar hänsyn åt andra, de som inte skrattar åt mina skämt utan himlar med ögonen och tittar åt andra hållet, killar som försöker sätta en i ett fack efter att man har pratat i två minuter. Utseendemässigt har jag inte direkt någon "typ" jag gillar mer, tycker själv att det handlar om personlighet och charm. Många har dock sagt till mig att jag gillar kändisar som ser unga ut, exempelvis Joseph Gordon-Levitt, Sverrir Gudnason och James Franco utan skägg.
 
Äckligaste maten jag vet: Alltså högst upp på min lista är makrill i tomatsås. Så äckligt. Sedan såklart all inälvsmat.
 
Blir arg på folk: Som är ohyfsade och allmänt otrevliga.
 
Sämsta bok jag läst: Älskaren av Marguerite Duras. Jag vet att det är en klassiker men omg, tappar bort mig i alla konstiga meningsuppbyggnader och fram- och tillbakahoppandet i tiden. Nix, ingen bra bok.
 
Något som får mig att byta radiokanal: Lyssnar inte direkt på radio, men byter gärna från P1 och P3 när jag sitter i bilen.
 
Sist jag ville ta till knytnävarna: Hmm, tycker att allt går att lösa med ord. Men senaste gången jag blev riktigt, riktigt arg var när en otrevlig person avbröt mig hela tiden så fort jag pratade och sa att jag hade fel i allt jag tyckte och tänkte. Ohyfsigaste jag vet.
 
Sämsta serien jag nyligen sett: Tycker inte jag tittar på dåliga serier. Brukar stänga av om jag inte tycker det är underhållande.
 
Fulaste plagg jag vet: Amen, kanske nättoppar som var inne tidigt 2000-tal?
 
Äckligaste drycken: Slibbig energidricka
 
Det skriker jag när jag blir arg: F**ta eller "Va faaaaan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0