Recepttips: Tacos med morotsbiffar.

Igår skrev jag att jag aldrig tröttnar på tacos för att man kan variera det så mycket. I måndags testade jag något nytt, tacos med morotsbiffar! I frysdisken kan man hitta Findus morotsbiffar och när jag såg ett recepttips på instagram tänkte jag att man måste ju prova!
 
Så medan Dan stekte vanlig blandfärs till sin tacos slängde jag in dessa i ugnen i en kvart och så vips var de klara! Åt det tillsammans med paprika, gurka, rödlök och majs i vanlig ordning (brukar alltid ha det till tacos, haha) och även vitlökssås och ICAs mangosalsa. Morotsbiffarna innehåller ingefära vilket tog över smaken lite mer än vad jag hade önskat, men annars var detta supergott! Tips till er som vill testa något nytt.

Kommentarer
Postat av: Regina

Låter jättegott! Måste prova :)

2017-08-16 @ 22:55:13
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0