Vecka 34.

 
God morgon! Hoppas er helg har varit fin. Min har varit jättebra, fast den försvann alldeles för fort bara. Så plötsligt blev det måndag igen. Det regnar ute, min sojamjölk är slut och jag snoozade cirka 30 minuter innan jag äntligen klev ur sängen imorse. Måndagar är lite så tycker jag, sköra. Man måste vara extra snäll mot sig själv.
 
I veckan har jag nästan ingenting inbokat, så jag komprimerar inlägget något. Jag ska träna löpning inför Midnattsloppet, laga middagar, titta på TV-serier och en dag ska träffa Sarah som äntligen är hemma från Mallorca. På fredag ska vi äta kräftor och boka resa. Annars tänkte jag mest ta veckan som den kommer. Det är fint att man kan göra så ibland.
 
Känner ni också i luften att hösten är på väg? Det är kallare, friskare på något sätt. Det gör inte så mycket för mig. Jag är redo nu, hösten kan komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0