Julbord i Kågeröd

Varje år har jag, Neja, Sara, Rebbe och Marica med respektive julbord för att fira med fina vänner innan julhelgen sätter igång på riktigt. I år var vi hemma hos Neja och Robin och de hade dukat långbord i vardagsrummet.
 
Det var så fint dukat! Rött, vitt och guld. Fina julfärger!
 
I vardagsrummet lekte barnen.
 
Och i köket dukades glögg och julgodis fram. När samtliga gäster hade anlänt runt 18-tiden var det dags för mat!
 
Det här var mitt första julbord i år och så gott det var! Det serverades ägg, julskinka, julkorv, prinskorvar, lax, sill, grönkålsstuvning och massvis med annat. SÅ GOTT. Vill äta igen. Ska ju i och för sig äta det i helgen, så det är ju lugnt.
 
Fina Neja! <3
 
Marica, Elise och Colin.
 
Och Nejas dotter Sigrid har blivit 4 månader och är såå söt! Hon var fin i julklänning och allt.
 
Sigrid var sjukt poppis bland övriga gäster också. 
 
När vi ätit upp var det dags för mer julgodis. Titta vilket härligt gäng!
 
Jag och Sara <3
 
Sedan spelade vi julklappsspelet och vid halv tolv tog jag och Dan bussen hem till Malmö igen. Alltså så fin lördag med fina och mysiga personer. Ett riktigt pangjulbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0