Vecka 49.

 
Välkommen vecka 49! Den här helgen ju fullkomligt flög förbi. Jag och Dan har varit på glögghäng hos Carro och Johan, handlat julklappar, gjort julfint på balkongen och pyntat lägenheten lite. Dessutom tvättade vi fönstrena så att man nu äntligen kan se ut. Det är så fint i december, hur alla sätter upp adventsljusstakar och ljusslingor. Mörkret blir inte lika tung och jobbigt då.
 
Den här veckan kommer vara ganska lugn för mig. Jag har planerat in två träningspass och en fika med Sarah, men annars ska jag bara ta det lungt. På fredag är det idolfinal och då sitter jag och Dan bänkade framför TV:n. Till helgen ska vi på två födelsedagskalas. Min kusin Hampus fyller 19 och Sara W's son Valter fyller 2. Vilken fin kalashelg jag har framför mig!
 
Hur har er helg varit? Har ni något roligt inplanerat i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0