En styck lördagslista.

 

Bäst i veckan hittills.
Att det var strålande sol i både måndags och tisdags och att man äntligen kände att våren var på väg. Men också att jag har börjat planera en resa. Stay tuned!

Sämst i veckan hittills.
Att jag är så himla fattig för att det är veckan innan lön och knappt kan köpa mjölk på Netto.

Där har jag ont.
I min högra tumme. Har sms-tumme (suck!) och den svullnar alltid upp och gör ont när jag suttit för mycket med min telefon. Har instagramat för mycket den här veckan helt enkelt.

Det tänker jag mycket på.
Spara pengarrrrr.

Det klär jag mig i.
I skrivande stund har jag på mig svarta jeans och en jeansskjorta. Jag och Dan gick ner på stan innan och strosade, sedan gick vi hem. Mysigt!

I lurisarna hör jag.
Last Dance med Rhys. Den är bra, lyssna!

Det dricker jag.
Nu? Bara vatten. Senare skall jag dricka vin.

Igår hände detta.
Jag gick hem från jobbet, handlade till tacos på Netto, gick hem och bokade en massa saker inför mitt födelsedagsfirande nästa vecka, lagade mat med Dan och tittade sedan på TV-serier resten av kvällen och gick och lade mig vid tolv! Bra och lugn fredag.

Å idag det här.
Nu har vi precis kommit hem efter en 8 kilometer lång runda ner till och hem från stan. Snart skall vi göra oss i ordning och senare skall vi hem till Desirée och Micke och dricka vin!

Söndagen kommer att tillbringas så.
Imorgon skall vi städa och på eftermiddagen skall jag på yoga. Annars inget särskilt inplanerat.

Och mest av allt önskar jag detta.
Att fortsätta vara glad och lycklig. Och gärna bli så rik att jag kan åka till New York till sommaren (hoppas!).


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej fina du! Hoppas allt är bra med dig denna söndagskväll. Vet inte om du kommer ihåg men för cirka ett år sen krev jag och frågade om inte du kunde göra en typ "mina favvis-stammis restauranger i malmö"-lista/inlägg. Har nu hunnit beta av alla restauranger på listan! Så nu tänkte jag - vore roligt om du kunde tipsa om dina favoritfik! Favoritgallerior? Favoritaffärer? Tja, ett nytt tips-inlägg om malmö stad men nischat åt nåt annat än restaurang denna ång, vore roligt och uppskattat från mitt håll i alla fall :) Njut av söndagen och hoppas att nästa vecka blir fin för dig!

Svar: Hej! Det kommer jag ihåg, absolut! Ska se vad jag kan koka ihop :)
Sofie

2017-02-19 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0