Glad Alla hjärtans dag!

Glaaad Alla hjärtans dag! Hoppas ni har haft en bra dag, om inte så kom ihåg att det bara är en helt vanlig dag. Jag gick inte upp förrän halv 8 idag, var lite trött efter Näringslivsgalan igår (bilder kommer!). Sedan stressade jag iväg till jobbet. Försökte att ändå matcha kärleksdagen med en rosa blus jag köpte i London, från River Island.
 
Det har varit väldigt fint väder idag, solen lyste på bra.
 
På kontoret var det så Alla hjärtans dag-pyntat och fint!
 
Alla fick vars en chokladros.
 
Och det fanns hjärtan, ljus och rosblad i varenda vrå.
 
Vid 14-tiden blev det fika! Alltså titta så fint. Åt så mycket choklad att jag fick ont i magen.
 
Och ikväll har jag och Dan också haft lite mys. Jag köpte med sushi hem och Dan gav mig en chokladros till! Jag fick riktiga rosor av honom i fredags så nu matchade han med en till, fast i choklad. Av mig fick Dan en duschkräm från Rituals. Jag vet att många tycker att Alla hjärtans dag är tramsig, men jag tycker den är mysig och har alltid gjort. Även när jag var liten. Man skänker en extra tanke till de man tycker om såsom familj, vänner, husdjur eller partner. Allt med kärlek är fint liksom. Världen behöver så mycket kärlek som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0