Min onsdag i fyra bilder.

Onsdag är en rätt mysig dag tycker jag. En bra sådan där "mitt i veckan"-dag. Lätt på tredje bästa plats av alla veckodagar (Fredag och lördag på första och andra plats såklart). I alla fall, jag plockade i ordning på mitt skrivbord idag. Titta så fiiiint det blev. Bra att jag har orangea post-its som livar till det svarta lite. Den lilla katthögtalaren köpte jag i London på Primark. Det är jättedåligt ljud i den, men tycker den är så söt och muntrar upp mitt skrivbord lite.
 
Och såhär har jag sett ut idag, fullt vinterdressad.
 
Det har ju snöat hela dagen. Blir så trött, kan inte våren komma nu?
 
Efter jobbet gick jag en runda på stan och kom sedan hem till Dans hemgjorda stroganoff. Gott! Nu tar jag bara det lugnt i soffan och tittar på Vänner innan det är dags att sova. Älskar hur man liksom aldrig riktigt tröttnar på Vänner! Har man inget att titta på så kan man alltid sätta igång det. Och det var min onsdag på ett ungefär. Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0