Min vecka komprimerad i ett inlägg.

Jag har varit så himla seg den här veckan, vilket ni har märkt eftersom jag inte uppdaterat sedan i tisdags?! Jag har liksom inte gjort någonting, inte tränat ett endaste pass eller varit ute på vift. Jag har suttit hemma vaaarje dag, ätit ganska mycket färdigmat och tittat på tusen avsnitt av Bron (den är jättebra förresten, se den. Finns på SVT-play). Men jag har fotograferat en del ändå, så jag tänkte att ni ändå skall få se hur jag har haft det. Så istället för flera små inlägg, blir det ett lite längre!
 
Tisdag
I tisdags såg jag ut såhär! Helt klädd i Lindex. Polotröjan kommer från deras
kampanj för Bröstcancerfonden. Jag jobbade hela dagen och sedan gick jag hem, 
bytte om till mjukis och tittade på TV hela kvällen.
 
Onsdag
I onsdags var jag lite piggare. Efter jobbet gick jag hem och upptäckte att jag hade fått ett paket från min moster. Nämligen den här halsduken hon hade stickat! Hur fin?! Älskar den, den är så mysig.
 
Torsdag
I torsdags efter jobbet träffade jag mina förra kollegor på Eminent! Från vänster: Ingrid, Sara och Lotta. Vi satt på Espress House på centralen i cirka två timmar och bara pratade och pratade. Jag älskar mitt nya jobb men som jag saknar dessa samtidigt. De är så stöttande och peppande och dessutom jätteroliga att jobba med (och otroligt duktiga). Sedan köpte jag med mig sushi hem och tittade på Bron resten av kvällen.
 
Fredag
Igår var det fredag och då var jag utvilad och ganska pepp! Jag gick upp i tid och behövde inte stressa iväg till jobbet. Gjorde mig till och med lite extra fredagsfin och tog outfitbilder!
 
Klänningen köpte jag förra våren och kommer från Ilse Jacobsen (köpt på MQ). Koftan utanpå är nog det bästa köpet jag gjort på länge! Köpte den på Primark i London för 50 kronor. Den är så användbar och ändå i ganska bra kvalitet. Primark alltså, bra grejer.
 
Matchade såklart med min svarta Daniel Wellington-klocka.
 
På jobbet var det en fullspäckad dag med kundmöten och texter som skulle skrivas. Så roligt! Älskar att jag har fått så varierande arbetsuppgifter. När folk frågar mig vad som är roligast med mitt jobb så svarar jag alltid det. Jag får projektleda, produktionsleda, skriva texter, sköta sociala medier och förbereda inför event med mera. Så varierande och kul! Jag fick mitt visitkort igår också. Titta så fint! "Account manager", det är jag det!
 
Efter jobbet gick jag och Dan och handlade. Vi skulle testa hemgjord pizza med blomkålsbotten. Jag maxade min del av pizzan så mycket jag bara kunde. Vill alltid ha så mycket som möjligt på.
 
Titta så fin den blev!
 
Åt tillsammans med ruccola. Blomkålsbotten är helt klart ett bra alternativ till vanlig pizza,
men let's face it - vanlig pizzabotten är godare.
 
Lördag
Idag har vi hittills varit ute och gått den obligatoriska lördagspromenaden, städat och tittat på TV-serier. Ikväll skall vi bara ta det lugnt, äta mat och titta på Melodifestivalen. Vad skall ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0