Onsdag.

Hej på er! Så var onsdagen förbi och snaaart är det helg igen.
Såhär såg jag ut idag i min jätteskitiga spegel och mitt stökiga badrum.
 
Jag hade egentligen tänkt och dessutom tvättat en blus jag skulle ha idag, men så tittade jag ut imorse och det både regnade och blåste väldigt mycket. Så det fick bli en lite varmare polotröja istället. Tråkigt. Vad händer med våren hörrni?
 
Efter jobbet mötte jag upp Regina för en kaffe på Espresso House. Så mysigt! Vi pratade om allt möjligt i två timmar. Det var så kul att ses sådär spontant en onsdagkväll. Vi pratade en del om människor som tar eller ger energi, och Regina är definitivt en vän som ger mig mycket energi. Känner mig alltid glad och inspirerad efter att vi har setts. Efteråt sprang jag på stan en timme och handlade lite saker inför helgen och sedan gick jag hem, lagade mat och tittade på TV. Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0