Söndag.

Vilken härlig dag! Jag vaknade vid 9 idag men gick inte upp förrän klockan var 11. Då satte jag igång Vänner och gjorde lite frukost. Idag blev det musli, a-fil, kiwi, jordgubbar och thé, gott! Bra start på dagen.
 
Sedan var det ju så fint väder så var givetvis tvungen att gå ut.
Promenerade i en och en halv timme, så skönt.
 
Gick längs med Scaniabadet i Västra Hamnen.
 
Det var mycket folk ute och ganska isigt längs med bryggan.
 
Sedan fortsatte jag ner mot Slottsparken. Tycker den är så fin, min favorit av Malmös parker.
 
Väl hemma har jag fixat och donat lite. Igår när jag och Sarah H var på stan köpte jag lite vykort på Lagerhaus som jag satte upp på ytterdörren idag. Som små notiser och påminnelser precis innan man går ut. Jag har även fixat lite med mina växter, planterat sticklingar och avslutat med en ansiktsmask. Myssöndag! Snart skall jag på yoga. Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0