Tre vardagsoutfits.

Jag tänkte att vi skulle kika lite på vad jag har haft på mig de senaste dagarna. Jag vet vad ni tänker, jippi! Ber om ursäkt för att de inte blir så roliga outfitbilder nu för tiden. Det går mycket fortare att ta bilden i hallen innan man springer iväg än att liksom ställa kameran på ett bra ställe och sätta igång självutlösaren.
 
Torsdag
I torsdags såg jag ut såhär i blå jeans från Gina Tricot, svart skjorta från H&M
och min långa svarta kofta från Primark.
 
Detta är min "när jag inte vet vad jag skall ha på mig"-outfit, funkar i alla lägen!
 
Fredag
I fredags hade vi som sagt middag och jag hade på mig en ny blus från Lindex.
Obs! Det enda jag köpt till mig själv på heeela månaden.
 
Älskar verkligen den blå färgen och halvpolokragen. Matchade med svarta kostymbyxor från H&M.
 
Lördag
 
I lördags strosade jag runt på stan med Sarah H hela dagen och då såg jag ut såhär!
 
I svarta jeans från Gina Tricot och en skjorta från River Island som jag köpte i London.
 
Tycker det är extra roligt med kläder för tillfället. Jag har ju sparmånad och har förutom den blå blusen inte handlat någonting till mig själv (bra jobbat tycker jag!). Plötsligt får man rota långt in i garderoben och kombinera olika saker för att det skall kännas nytt. Fungerar hur bra som helst! I alla fall än så länge :)

Kommentarer
Postat av: M

Duktigt! Fortsätt så! ;-) Puss <3

2017-02-16 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0