Vecka 6.

Usch, har inte alls mått bra idag och har varit hemma från jobbet. Det är så himla deppigt att vara hemma när resten av världen bara fortgår. Men imorgon är en ny dag. Jag har inget särskilt allt planerat i veckan. Så vi kör ett komprimerat veckans schema.
 
Tisdag-onsdag: Inga planer alls. Om jag mår bättre imorgon skall jag till jobbet (hoppas, hoppas!). Annars bara vara hemma.
 
Torsdag: Tanken var att jag skulle på yoga på torsdag, men vi får som sagt se. Tror att jag skulle behöva det. 
 
Fredag: På fredag efter jobbet skall jag och Dan ha middag med kompisar! Varje år firar vi Alla hjärtans dag med kompisar och eftersom det är på en tisdag i år så firar vi helgen innan. Det skall bli supermysigt!
 
Lördag och söndag: Absolut ingenting planerat. Den här "spara pengar"-månaden är så trååååkig. Gör ju liksom ingenting på helgerna. Några tips på saker man kan göra som är billigt/gratis?
 
Så kommer min vecka att se ut. Har ni något särskilt planerat?

Kommentarer
Postat av: M

Usch, då! Tråkigt att du inte mår bra! Krya på dig, gumsi! Puss o kram! <3

2017-02-07 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0