Vecka 7.

Gooood morgon måndag! Redan vecka 7, jisses. Snart är det min födelsedag. Eller ja, någon vecka till då. Men snart, snart! Hoppas er helg har varit bra. Min har varit helt okej. Den började bra med pre valentine dinner med fina vänner, men sedan har den varit seg och trög. Lite som gyttja liksom. Nåväl, nu blickar vi mot den här veckan och kikar som vanligt på veckans schema.
 
Måndag: Ikväll efter jobbet skall jag på något så fancy som Näringslivsgalan! Jag och tre kollegor skall dit och det skall bli superkul och intressant. Första gången för mig!
 
Tisdag: På tisdag är det Alla hjärtans dag och vi har inga planer. Vi får väl se vad som händer! Bio kanske?
 
Onsdag: Inget inplanerat efter jobbet!
 
Torsdag: På torsdag skall jag, Carro och Sarah H på bio! Vi har fått gratisbiljetter till Hidden Figures från Lindex och skall se den klockan 18 på torsdag. Så kul med gratisbiljetter! Speciellt eftersom det är min "sparmånad".
 
Fredag-söndag: Till helgen har vi som vanligt inget inplanerat. Det är fjärde helgen i rad som vi kommer att ta det lugnt. Det är mysigt såklart, men börjar också bli lite tråkigt. Jag blir helt förslappad? Sitter mest i soffan och tittar på TV och går kanske då och då en liten promenad ute. Men liksom inget mer. Blö. Nåja, nästa helg blir knske annorlunda.
 
Och så kommer min vecka att se ut! Har ni några spännande planer i veckan? Skall ni fira Alla hjärtans dag på något särskilt sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0