Vår lördag i fyra bilder.

I lördags bjöd vi hem Sarah och Niclas på middag. Jag tog inte många bilder, men några få som jag tänkte att vi skulle kika på. Vi korkade upp en flaska champagne och jag och Dan hade gjort lite försnacks i form av tryffelchips, gräddfil, rom och lite dill. Sarah och Niclas hade med sig lite charkuterier som vi också plockade fram.
 
Champagnen fick jag av Eminent när jag slutade och nu orkade jag inte vänta med att dricka den längre. Egentligen skall man väl spara sådant till "speciella tillfällen", men det är roligare att lyxa till det en vanlig lördag. De kupade glasen är nya och dem fick jag av mamma och pappa i julklapp!
 
Till middag bjöd vi på risotto, laxfilé och en sallad på sojabönor, tomat och mozzarellaost med pesto.
 
Till efterrätt hade Niclas bakat en suuuupergod kladdkaka med toblerone i. SÅ gott. Till det hade vi vaniljglass och hallon. Sedan spelade vi Chicago och tittade på flera avsnitt av Skam. Vid tolvtiden åkte Sarah och Niclas hem. Fin lyxlördag med fina personer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa! Så lyxigt och mysigt❤
/H

2017-01-10 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0