Vin- och ginbaren i Malmö.

I fredags hade vi först en mycket trevlig AW på jobbet. Vid 18-tiden cyklade jag till Stortorget för att möta upp mina tjejkompisar som hade ätit på Mosaik.
 
Sös var där.
 
Mathilda, Carro, Carro och Dyvecke.
 
Sarah!
 
Ja, och så jag då.
 
Vid 20-tiden traskade vi över till den relativt nya Vin- och Ginbaren som ligger i Lejonpassagen, mitt emot Paddy's.
 
Baren är något 20-tals inspirerad och bara kolla så häftigt tak!
 
Bild tagen av Sarah.
 
De sålde i alla fall endast drinkar gjorda på gin. Jag är egentligen inte jätteglad i gin, men det var kul att testa något nytt!
 
Kändes lyxigt att dricka ur kupade, gigantiska glas.
 
Så hängde vi ute under värmelampan tills klockan blev elva. Då gick vi bort till Max, köpte vars en hamburgare och cyklade sedan hem igen. Fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0