Girls night.

I lördags hade jag, Sarah, Carro, Johanna och Dyvecke bestämt tjejkväll. Vi skulle umgås, dricka lite drinkar och sedan gå ut och dansa. Vi började först med en rabarbermojito-liknande drink.
 
Sarah!
 
Carro!
 
Och Johanna längst till vänster. Vi spelade "Med andra ord" och sedan kom Dyvecke och joinade.
 
Hej från mig och H!
 
Vi dansade på stolar och fräschade upp oss, och när klockan sedan blev 01 var det dags att dansa vidare ute. Alltså klockan ett på natten?? Det är då jag brukar gå hem och lägga mig, men visst! Let's dance.
 
Vi gick till Swing Inn där dansgolvet på ovanvåningen var såhär fullt, haha. Överlag vill jag inte rekommendera Swing Inn. Man känner sig som ett köttstycke när man går omkring där. Massvis med medelåldersmän som stirrar ner på en från balkongen, som ställer sig väldigt nära en vid baren och frågar hur gammal man är och som helt enkelt är obehagliga. Men vårt härliga gäng gjorde kvällen rolig ändå.
 
Dessutom hade de en väldigt mysig innergård.
 
Och så sjöng vi karaoke.
 
Carlos och Carro hejade på!
 
När klockan var halv fyra bestämde jag och Sarah oss för att det var dags att gå hem. Vi köpte hamburgare på vägen och det var såhär ljust när jag kom hem.
 
Dagen efter såg jag ut såhär pga sååå trött och hängde framför TV:n hela dagen. Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0