Vecka 28.

 
God middag! Ber om ursäkt för dåligt bloggande. Har som sagt varit i Sölvesborg hela helgen och igår när jag kom hem behövde jag bara slappa framför TVn. Nu är det i alla fall vår första semestervecka! När den började var den helt tom, men nu är nästan alla dagar uppbokade? Haha. Men det är väl så sommaren ska vara antar jag! Vi kör ett lite annorlunda veckans schema-inlägg idag och fokuserar mer på vad som händer i veckan istället för när.
 
- Idag ska jag och Dan åka till Sibbarp och turista. Tänkte picknicka och kanske bada.
 
- Om det är fint väder ska vi sola mycket på balkongen.
 
- Jag ska träffa Sarah H, gå en sväng på stan och äta ute.
 
- På torsdag ska jag till Kågeröd och träffa Neja, Sara och Rebbe. Ska bli mysigt!
 
- På fredag ska vi hem till mamma och pappa, hänga med Micke, mina småbröder och Alice. Vi ska bada i poolen, äta mat och bara umgås.
 
- I veckan kör vi också cykelfest med Carro, Johan, Sarah och Niclas. Första gången här i Malmö! Annars brukar vi alltid ha den i Lödde.
 
- Och så ska vi hem till Ola och Angelica och umgås lite.
 
Annars tänkte jag lyssna på sommarpratarna, gå morgonpromenader, blogga om vår fantastiska helg i Sölvesborg och mycket, mycket mer. Älskar att ha semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0