7 bilder från min lördag.

Så i lördags tog jag och Dan bussen till Svedala för att gå på middag hemma hos min syster och hennes sambo.
 
Deras balkong är som en djungel. Så fin! Sös lovade att jag skulle få en chiliplanta snart.
 
Vi fick en jättegod margarita till fördrink.
 
Och jag hade som sagt med mig Fredrik Eklunds rosévin som vi korkade upp till middagen.
 
Vi kände oss så bortskämda. Bara att sitta och smutta margarita medan Sös och Simon fixade middag.
 
Amen titta så fint! Det serverades entrecote med potatisrosor och hemgjord rödvinssås, sallad och stekt svamp, bacon och bönor. Så gott!
 
Till efterätt hade Sös bakat cheesecake, omnom! Sedan spelade vi Cards Against Humanity tills klockan blev tolv och vi tog bussen hem igen. Fin lördag med fin familj! <3

Kommentarer
Postat av: M

Så gott och mysigt!! Puss <3

2017-06-14 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0