Årets första dopp!

Igår skickade Carro ett sms till mig där det stod "Vill du vara lite modig och hänga med till ribban och bada med mig?" och jaaa det ville jag ju. Jag som dessutom hade en ganska dålig dag ville gärna komma ut och hänga med en av mina absolut närmsta vänner.
 
Så jag cyklade till Ribersborg och mötte upp en peppad Carro.
 
Hej från en peppad Sofie! Haha, älskar den första bilden där jag sparkar bort mina skor så att omgivningen blir lite bloggvänlig. Allt för er.
 
Det var så varmt och skönt i vattnet. Härligt! Var rädd att det skulle vara iskallt, men det var det inte som tur var. Ribersborg är så fint också tycker jag.
 
 Så skönt med sommar, hoppas nu bara vädret skärper sig till midsommar och att det inte regnar. Nåväl, då har jag checkat av årets första dopp i alla fall!

Kommentarer
Postat av: M

Härligt!! Puss o kram!

2017-06-21 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0