Midsommarklänningen.

Vet ni att jag köpte totalt 3 klänningar till midsommarafton? Självklart returnerade jag de andra två men oj vilket letande det har varit. Först beställde jag en från Zara som jag ångrade direkt och skickade tillbaka, sedan köpte jag en på MQ-rean som jag funderade länge på innan jag bestämde mig för att njae det är inte min stil. Tillslut köpte jag den här dagen innan midsommarafton.
 
Jag älskar färgerna, mönstret och snittet. Dessutom har den fickor! Jag ville ha en klänning som jag kände var användbar och inte skulle hänga i garderoben efter att ha använt den endast en gång. Jag har haft alldeles för många sådana som jag sedan sålt på tradera.
 
Klänningen är av märket Stockholm och kommer från MQ.
 
Mer om midsommaraftons festligheter i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0