Mina senaste mobilbilder.

 Tyckte att det var dags att titta på de senaste bilderna jag har sparat ner i telefonen!
 
Haha. Fast jag bryr mig alltid. Det är mitt eviga problem, bryr mig så mycket om andra och tänker för lite på mig själv. Börjar dock bli bättre på det!
 
Haha, hur jag känner med typ alla mina vänner. Kan vara en så avundsjuk person. Alla måste älska mig mest.
 
Alltså denna, omg omg omg! Rad nummer 2 uppifrån: Fredrik Eklund har gillat min bild på instagram!! För ett tag sedan lade jag upp att jag drack hans vin "High kick rosé" och taggade honom, och nu gillade han min bild! Gaaaah. Haha. Starstruck.
 
Var lite vårig en dag och tog en bild.
 
Igår hade vi lite drinkprovning med ett par kollegor efter jobbet. Vi har Skånemejerier som kund och testade hur det skulle bli att göra drinkar på deras chokladmjölk. Supergott!
 
Så många chokladmjölksdrinkar! Omnom.
 
Och det var mina senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0