Studentfest, finfrukost och lördagskläder.

Hej! Hoppas ni har en härlig lördag. Min början på helgen har varit så mysig, så den kikar vi lite närmre på!
 
Igår tog jag tåget efter jobbet till Ramlösa där jag skulle gå på studentfest. Det var min mammas väns son Erik som tog studenten och jag var så glad över att jag också fick komma och fira! I partytältet hade de en liten pool med flamingo där de höll drickan kall. Alltså så fin! Vill ha en på min balkong.
 
Och det bjöds på jättegod mat! Jag älskar plockmat och kallskuret, kan äta det när som helst.
 
De hade dessutom pimpat tältet jättefint med girlanger och ljusslingor, och dessutom hade jultomten fått på sig en kostym och studentmössa och fick agera student. Så kul och fantasifullt!
 
Idag hade jag och Carro bestämt oss för att gå en morgonpromenad. Så vi möttes upp klockan 10 vid Ribersborgs kallbadhus och promenixade en timme. Efteråt blev vi hungriga och tyckte att vi förtjänade finfrukost.
 
Sagt och gjort! Vi traskade bort till Gateau i Västra Hamnen och beställde vars en kaffe och bulle. Gott! Det känns så lyxigt att äta frukost ute.
 
Och i skrivande stund ser jag ut såhär! Blus från Zara och gamla (och utslitna) slacks från H&M. Vi ska alldeles strax ta bussen till Svedala där vi ska äta middag hemma hos Sös och Simon. Mysigt! Har ni några planer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0