Vad jag har gjort i helgen.

 
 
- Jag och Carro hade bestämt dejt för morgonpromenad i lördagsmorse vilket sedan resulterade i att jag hade gått en mil innan klockan var 13 i lördags. Så sjukt? Detta resulterade såklart i sig att jag tyckte att jag inte behövde röra på mig resten av helgen. Plus minus noll alltså.
 
- Resten av lördagen låg jag ute på min balkong, solade och pratade i telefon med Sara W. När jag sedan kom in upptäckte jag att jag hade fått färg i ansiktet och på bröstet. Kul! tänkte jag först, men senare på kvällen blev jag rödare och rödare och jag förstod sedan att jag bränt mig. Har dessutom en supersnygg solglasögonbränna i ansiktet. Kids, smörj alltid in er med solkräm! Det är superviktigt.
 
- Jag beställde hem Fredrik Eklunds vin "High Kick Rosé" för ett par veckor sedan och igårkväll testade jag äntligen det! Det var jättegott och jag rekommenderar det verkligen.
 
- Har tittat på ett par filmer jag kommer att tipsa om i ett annat inlägg.
 
- Har läst en del också. Jag kan inte läsa för länge då jag blir så rastlös. Är inte det konstigt? Jag kan titta på tre filmer på raken, men inte läsa längre än en halvtimme i sträck. Är det kanske för att saker händer så långsamt i böcker, medan jag inte känner så med filmer? Något att tänka på!
 
- Var på middag hemma hos min syster och hennes sambo i lördags! Det var jättemysigt och det kommer ett helt inlägg om det senare.
 
- Hade planerat att färga håret men gjorde det aldrig pga så tråkigt att göra. Men ska, ska, ska göra det i veckan.
 
- Sovit länge.
 
Bra helg va!

Kommentarer
Postat av: Regina

Så konstigt! Jag är tvärtom tror jag. Skulle aldrig orka se tre filmer i rad, kan knappt se EN utan att bli uttråkad. Så konstigt?! Kan liksom se fem avsnitt av en serie eller läsa en bok från början till slut. Haha :)

2017-06-12 @ 17:28:10
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0