Vecka 23.

 
God morgon! Hoppas ni har/har haft en fin helg. Det är ju en klämdag idag och många är lediga, men jag jobbar minsann! Så när detta inlägg publiceras pga tidsinställt så sitter jag på jobbet och är flitig. Ber om ursäkt för så dåligt bloggande i helgen. Det har varit så skönt att ta det lugnt utan några måsten. Nåväl, nu är det i alla fall måndag och det innebär att vi kikar på veckans schema!
 
Måndag: Idag skall jag som sagt jobba, men eftersom det är röd dag på tisdag slutar jag redan klockan 15! Då skall jag hem och förbereda lite inför kvällens festligheter. Vi är ett par tjejkompisar som skall ha en drinkkväll där alla skall ta med sig ingredienser till en drink och bjuda de andra på. Vi skall vara hemma hos oss och kanske är det så bra väder att man kan sitta på balkongen? Vi får se!
 
Tisdag: Röd dag = ledig dag. Imorgon har jag inget särskilt planerat, vi får se vad som händer.
 
Onsdag och torsdag: Jobbelijobb! Annars? Inget särskilt. Måste komma igång med min löpning igen. Har varit väldigt förkyld och har därför inte kunnat springa. Kanske blir ett par löppass i veckan då?
 
Fredag: På fredag ska jag på student igen! Tänka sig att jag får gå på två studentfester i år. Den här gången är det mina föräldrars vänners son som tar studenten och jag hakar på. Efter jobbet på fredag åker jag därför till Helsingborg! Ska bli kul.
 
Lördag och söndag: Inga planer! En hel helg där jag inte har något planerat? Så skönt! Hoppas på fint väder så att man kan sola.
 
Vad skall ni göra i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0