En stulen onsdagslista.

 

Tre saker du älskar:
1. Halloumi.
2. Tjejhäng med vin.
3. Gå på stan en solig lördag med en kaffe i handen.

När grät du senast?
I söndags när jag såg det här klippet. Satt och hulkade rakt ut i mina händer pga världen är så orättvis.

Vad skrattade du åt senast?
Igårkväll när Dan tramsdansade till en låt han tyckte var dålig.

Har du en bra hårdag?
Mja, sådär. Behöver klippa mig.

Säg något fint du funderar på?
Att jag och Sarah skall till Paris i maj, sitta på uteserveringar och dricka vin och hänga bara vi.

Ditt livsmål?
Att när jag väl "settle down" ska jag känna att jag har traskat alla hundra steg jag velat och det har varit helt OK att det tog sådan himla tid. Vad som sedan händer på vägen spelar ingen roll, så länge jag är lycklig.

Beskriv rummet du är i?
Den här listan är tidsinställd och när jag skrev den satt jag hemma i mitt vardagsrum. Vårt vardagsrum sitter ihop med vårt kök, öppen planlösning och sådär. TV:n var igång och Isa låg bredvid mig i soffan och sov.

Var vill du vara om sex år?
I New York, eller i Sverige och har precis kommit hem från New York?

En sak du önskar dig?
Att våren skulle komma på riktigt nu.

Det senaste du åt?
Igår när jag skrev detta: Tisdagstacos. Idag när den publiceras: Förmodligen frukost.

Hur blir din sommar i år?
Vet inte än! Vi får se. Jag och Dan vill resa någonstans, men har inget planerat än. Jag tänkte vara ledig lite i alla fall.

Vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
21 oktober: Det var lördag, jag och Dan hade hemmakväll med middag och sedan gick vi på bio och såg Inferno.

Kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Haha, nej. Vet inte vad jag skall blogga om härnäst. Några tips?

Vad är viktigt i ett förhållande?
Att man är snäll och respekterar varandras olikheter. Att man ger komplimanger så ofta man kan. Att man pussas, kramas och berättar hur man känner och vad man känner. Att man är ärlig.

Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Snäll, trygg och engagerad. Gillar när guys är allmänbildade och sociala också.

Vem kysste du senast?
Dan? Haha.

Har du något onödigt du gör?
Biter på naglarna och snusar på fest. Måste sluta med sånt, seriöst.

Vad är det sämsta med denna vecka?
Röriga grejer som har skakat om mig lite, fast att jag inte alls var beredd på det. Men också att vädret har lovat strålande sol två dagar i rad, men ändå har det bara regnat.

Vad ska du göra i höst?
Ingen aning.

Vad har du i ditt kylskåp?
Tacosrester, massvis med vin, Dans öl, två förpackningar proteinpudding och yoghurt.


Lista helt och hållet stulen härifrån.

 


Kommentarer
Postat av: M

Jag grät också!! Herregud vilken fantastisk röst han har!! <3<3

2017-03-22 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0