I'll tell you want I want, what I really really want.

Jag har ett par nya byxor! Sedan jag såg dem på Lindex för cirka en månad sedan har jag gått och suktat efter dem. I helgen smällde jag äntligen till!
 
Jag såg alltså ut såhär i lördags när jag var på fest hos Carro och Johan i Limhamn. Byxorna är ett par kostymbyxor, fast ser ut som träningsbyxor med vita sträck på sidan av låret. Gick runt och kände mig som Sporty Spice hela kvällen, och det vill man ju. Hon är sjukt cool.
 
Den svarta blusen med volang kommer också från Lindex. Hur resten av kvällen blev får ni se i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Camilla H

Hei. Jeg er en norsk jente som synes du har en veldig fin blogg :)
Jeg ser at du bruker strømpebukse en del, og har derfor ett spørsmål til deg....
Hvilke merke og model bruker du? Har problemer med å finne noen som jeg synes sitter bra på meg.

2017-03-11 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0