Måndagslunch uppe i skyn.

"Har du tid för en lunch imorgon?" frågade Jenny mig på söndagkvällen. Javisst! svarade jag och Jenny bokade bord på skybaren i Malmö Live. Hon ville bjuda mig på måndagslunch i födelsedagspresent. Så fint!
 
Klockan 12 åkte vi upp till 25:e våningen på Malmö Live och visades till vårt bord.
 
Fina Jenny!
 
Hejhej utsikten! Vid den stora båten i kanalen jobbar jag förresten.
 
Och hej från mig också!
 
Jag beställde in dagens lunch som var köttbullar med potatispuré, brunsås och lingon.
 
Jenny beställde in dagens vegetarisk som jag inte riktigt kommer ihåg vad det var. Kanske marinerad spetskål? Gott var det i alla fall hälsade hon! Sedan hade vi en timmes kvalitetstid uppe i skyn, innan det var dags att åka ner till marken igen. Jag rekommenderar verkligen att lunch här. Jättegod mat, bra service och så bra ställe att få perspektiv på saker och ting. Både bokstavligt och bildligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0