Torsdagslistan.

 

Om du skulle leva i en tv-serie, vilken hade du levt i då?

New Girl! Eller Girls. Någonstans där det är helt okej att vara sig själv och göra dumma beslut utan att världen går under.

 

Vilken är din favoritdoft?

Allt som doftar vanilj.

 

Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Öh. Ingen aning. Är så ohändig, opysslig och hatar att "fixa saker" själv. Vill köpa allt helt, rent och färdigt. Min mardröm är att flytta in i ett renoveringsobjekt. Bor hellre i hyreslägenhet livet ut.

 

Vilket är ditt favoritverktyg?

Använder hammaren flitigt när jag spikar upp tavlor här hemma?

 

En situation du tycker är jobbig?

Hatar att hålla föredrag och prata inför folk. Men har också upptäckt att jag tycker det är jobbigt att prata om "intima" saker. Har blivit rätt pryd tydligen. Det kom med åldern.

 

Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

OH, 90-tals musiken som jag växte upp med. Tänker på skoldisco och kompishäng med övernattningar.

 

När känner du dig som vackrast?

På lördagar när jag är nyfixad och fräsch innan fest och har på mig något nytt som jag köpte samma dag.

 

Det senaste som gjorde dig glad?

När jag ringde Sarah H och grät på Netto för att min onsdag sög och jag visste inte vad jag skulle äta till middag. Då frågade hon vad jag var sugen på och jag svarade ingenting. "Köp popcorn och pepsi max" sa hon, och det var bara ett så självklart beslut.

 

Det senaste du googlade?

Haha, googlade efter den här listan. Tack Egoina <3
Annars brukar jag googla när jag är osäker på hur vissa ord stavas eller om jag behöver en synonym.

 

Ser fram emot just nu?

Vår. Fredag. Vin. Paris. Att livet inte skall lägga sig som ett lock för luftgångarna.

 


Kommentarer
Postat av: M

Fina du!! Puss <3

2017-03-30 @ 15:07:33
Postat av: Anonym

Hjärtat❤❤

2017-03-30 @ 20:01:51
Postat av: Pia

Vad kommer klänningen ifrån?? Så himla fiin!! :)

Svar: Tack!! Den kommer från Filippa K. Finns på Boozt.com och MQ bland annat :)
Sofie Strandberg

2017-03-30 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0