Tre frågor och tre svar.

Har fått tre frågor från er som jag tänkte svara på här i ett eget inlägg! :)
 
 
 
Åh vart är den lila blusen ifrån?
- Den här lila blusen är från Lindex! Den är jätteskön och har liksom slitsarmar. Älskar den lila färgen, känns väldigt vårigt!
 
 
 
Hei. Jeg er en norsk jente som synes du har en veldig fin blogg :) 
Jeg ser at du bruker strømpebukse en del, og har derfor ett spørsmål til deg.... 
Hvilke merke og model bruker du? Har problemer med å finne noen som jeg synes sitter bra på meg.
- Hej! Kul att du har hittat hit och att du gillar min blogg :) Jag älskar strumpbyxor, när de sitter bra. Och ja, det är inte alltid så lätt att hitta ett par man gillar. Jag köper alltid strumpbyxor från H&M och brukar köpa de med extra hög midja i 30 den. Man drar dem jättehögt upp, så kasar de inte ner och rullar sig i midjan. Dessutom blir det lite som en "hold in" för magen. Väldigt bekvämt!
 
 
 
Hej fina du! Hoppas allt är bra med dig denna söndagskväll. Vet inte om du kommer ihåg men för cirka ett år sen krev jag och frågade om inte du kunde göra en typ "mina favvis-stammis restauranger i malmö"-lista/inlägg. Har nu hunnit beta av alla restauranger på listan! Så nu tänkte jag - vore roligt om du kunde tipsa om dina favoritfik! Favoritgallerior? Favoritaffärer? Tja, ett nytt tips-inlägg om malmö stad men nischat åt nåt annat än restaurang denna ång, vore roligt och uppskattat från mitt håll i alla fall :) Njut av söndagen och hoppas att nästa vecka blir fin för dig!
- Hej! Jag kommer ihåg inlägget! :) Jag skall se vad jag kan koka ihop för roligt. Stay tuned!
 
Har ni några andra frågor eller önskeinlägg så bara kommentera! Så ska jag svara så snart jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0