Vecka 11.

Gooood morgon! Rise and shine! Vet ni, jag har haft en jättefin helg. Jag och Dan har umgåtts jättemycket, tagit det lugnt och jag har hunnit med att göra massvis med ärenden på stan. Såg ni Melodifestivalen förresten? Tyckte att Robin Bengtsson förtjänade att vinna! Numret och sången var bra. Nåväl, nu kikar vi på hur den här veckan kommer att se ut.
 
Måndag: Idag ska jag försöka skaka av mig måndagströttnaden. Jag har ganska mycket på jobbet den här veckan och behöver vara fokuserad och pigg. Dessutom känns det helt okej att det är måndag när det är så många bra serier som kommer ut då! Girls, Big little lies och Walking Dead bland annat. Idag skall jag förresten träna också! Spinning och yoga står på schemat. Ska bli kul.
 
Tisdag och onsdag: På tisdag och onsdag har jag absolut inget planerat! Jobba och sedan vila hemma.
 
Torsdag: På torsdag skall det bli jättefint väder och det är tänkt att vi skall ha en liten AW efter jobbet med kollegorna. Därefter skall jag möta upp Sarah och Carro för att se 50 shades darker på bio. Äntligen!!
 
Fredag: På fredag slutar Viktoria som har praktiserat på ID under en lång tid och vi skall ut och ta ett glas vin efter jobbet. Kommer sakna henne mycket!
 
Lördag: Nästa vecka fyller Dan år och på lördag är hans syskon och mina syskon hembjudna till oss på middag för att fira. Skall bli mysigt!
 
Söndag: Och på söndag skall vi ha en liten födelsedagsfika för Dan med föräldrarna! :)
 
Så kommer den här veckan att se ut. Nu kör vi hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0