Vecka 12.

Hej på er! Ursäkte för sen bloggning idag. Dan fyller år idag och vi har firat hans födelsedag med pizza och massvis av TV-serier. Hoppas er helg har varit bra. Min har varit bra, men lite hektisk. Vi skall kika på de få bilderna jag tog under helgen senare. Nu kikar vi på den här veckan! Har sååå lite inplanerat. Woho.
 
Tisdag - onsdag: Har jag inget planerat! Skall försöka läsa lite, ut och gå och kanske till och med springa? Har inte sprungit på typ 4 månader nu. Skall börja laga lite mer ordentlig mat också. Har typ levt på snabbmat på sistone.
 
Torsdag: På torsdag skall jag på yoga efter jobbet. Skall bli skönt att få sträcka ut musklerna lite.
 
Fredag: På fredag har jag och Dan tänkt vara hemma hela kvällen. Jag behöver en riktig fredagskväll hemma.
 
Lördag: På lördag har jag inget annat inplanerat än att jag skall på ett spinningpass. Jobbet har signat upp sig på Spin of Hope för barncancerfonden och jag skall cykla 13-14. Annars funderar jag och Dan på att gå på bio. Vi får se!
 
Söndag: Veckan avslutas med att jag skall till frisören och klippa mig! Wiho, äntligen. Har sååå långt hår nu. Skall bli så skönt att kapa av lite.
 
Och så blir den här veckan! Har ni några särskilda planer den här veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0