En torsdagslista mina damer och herrar.


1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Finns så många fina namn. Jag gillar Elsa bland annat.

 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Haha.

3. Har du bra självförtroende?
Ja, nu för tiden har jag faktiskt det. Någorlunda i alla fall. Det är nog något av det bästa med att bli vuxen, att man hittar sig själv och respekterar sig själv på ett annat sätt.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
I livet: Flytta till New York, skriva en bok, vara lyckliga i alla mina dagar. Bara små pyttesaker alltså.

5. Beskriv ditt drömutseende.
Oj. Ibland hade jag velat se sådär typiskt skandinavisk ut. Ni vet, blond, blåögd, liten gullig näsa och fina käkben.

6. Någon du har kysst?
Dan såklart!

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, men kanske att mamma har kvar något?

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja ganska! Den är från förra året från Media Evolutions årliga sommarfest.

9. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis alla dagar i veckan!

10. Hur uppvaktar man dig?
Ställer tusen frågor och är intresserad av vad jag svarar, skämmer bort mig med mat eller presenter och kramas, kysser och rör vid mig ofta.

11. Har du rykten efter dig?
Nej, hoppas jag och tror inte?

12. Din absolut sämsta egenskap?
Att jag är så velig och osäker ibland.

13. Din bästa egenskap?
Snäll och omtänksam.

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Så svårt. Det funkar säkert för vissa, men har aldrig gått för mig.

15. Har du kysst en kompis?
Såklart.

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Nej, jag tror inte det. Tror det hade tärt på mig för mycket. Hade istället flyttat för kärleken. Hade Dan kommit hem och sagt att han måste flytta till Stockholm/London/Berlin eller liknande så hade jag hängt med.

17. Hur lång är du?
166 cm.

18. En vacker person?
Ryan Gosling. Ma gahd.

19. Ett boktips?
Läser just nu "Öppnas i händelse av min död" av Liane Moriarty. Den är spännande!

20. Bäst just nu?
Att det känns som långhelg för mig fast att jag skall in och jobba imorgon. Alla jag känner är lediga imorgon typ, så det känns nästan som jag är det också? Haha. Dessutom lever jag fortfarande på semesterkänslor sedan Paris. Tycker att livet är himla bra för tillfället överlag. Yey! <3


Kommentarer
Postat av: Saraw

Jättefin klänning 😍

2017-05-26 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0