Ett knippe outfitbilder.

Såhär har jag sett ut de senaste dagarna!
 
Lite outfitbilder från vår sista dag i Paris. Den här blusen köpte jag på Zara samma dag. De hade verkligen en Zarabutik i varje hörn i Paris. Matchade med mina favoritjeans från Gina.
 
I Paris köpte jag även den här blusen som jag älskar! Tycker om volangärmarna så mycket.
 
I onsdags var det ju som en fredag i och med röd dag på torsdagen. Eminent hade då 20-års kalas och jag var bjuden, kul! Då såg jag ut såhär. I svarta byxor från Zara och blus från Twist and Tango.
 
Det här med blå volangblusar alltså, jag är helt kär. I veckan köpte jag den här singoallatoppen från Gina! Tror vi kommer att hänga mycket i sommar.
 
Och så till sist! Ännu en off shoulder-topp från Gina, matchade med svarta byxor från Zara. Detta hade jag på mig igår när jag och Dan var i Kågeröd och träffade Sara, Neja, Rebbe och Marica med familjer. Mer om det i ett annat inlägg!
 
Oh, älskar att det är sommar nu och att garderoben fylls av färgglada, tunna kläder!

Kommentarer
Postat av: lovisa

alltså, de där brallorna ser magiskt bra ut! snygga OCH sköna OCH lättmatchade (Y)

Svar: Oh tack! Älskar dem :)
Sofie Strandberg

2017-06-06 @ 19:37:41
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0