Fem saker som gör mig lycklig.

1. Malmö. Att jag och Dan flyttade hit är verkligen något av det bästa som har hänt mig. Jag är helt kär. En helt ny värld har öppnat sig och nästan alla mina vänner + min lillebror bor här. Malmö är en så välkomnande stad och accepterar alla. Man behöver inte passa in i något fack. Så fint <3
 
2. Våren. Snart är det sommar! Det börjar bli varmar, det är ljusare och alla blir så pepp på livet. Man kan vara ute längre, sitta på uteserveringar utan att frysa och löpträna utan tre lager kläder. Allmänt så blir ju vardagen mycket roligare när det blir vår för man vill hitta på mycket mer saker.
 
3. Umgås med mina kära. När folk frågar mig vad jag gör på min fritid så brukar jag säga att jag lägger ner väldigt mycket tid på mina vänner. För det är ju så. Jag mår alltid som bäst när jag får träffa, hänga, umgås med dem, göra vad som helst. Inget jag utan dem liksom. Ingen nämnd och ingen glömd (Ni är ju så många <3).
 
4. Mat. Det känns som mitt liv cirkulerar kring vad jag ska äta. Jag vill alltid planera redan på morgonen vad jag skall äta till lunch på jobbet och på torsdagen frågar jag alltid Dan "Vad vill du ha till fredagsmiddag?" för det är liksom det viktigaste. Det måste ju vara något av det bästa med att bli vuxen, att man får äta precis det man vill och känner för. Inte tvinga i sig saker bara för att, utan bara äta det som är gott.
 
5. Resa. Äntligen har jag börjat lägga mer pengar på resor! Jag har så många ställen jag vill besöka och se, och snart har jag äntligen checkat av mina tre viktigaste resmål - New York, London och Paris! Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag och Sarah åker till Paris och det ska bli helt underbart. Vart skall vi åka i sommar? Vi får se! Allt är ju möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0